Tanulj meg kérdezni és hallgatni.
Ugyanis a vevő először egy nem valós kifogás fog eléd állítani ami mögött valójában egy valós kifogás van. De ha rákérdel hogy mi a gondja pl azt mondja,hogy túl drága akkor valójában megkérded ha olcsóbb lenne érdekelné-e? Erre ő azt mondja hát, de most nincs pénze. Ezt a problémát lehet kezelni. Pl: fizetési haladékot adsz vagy kásbbi időpontot beszélsz meg.
Továbbá hallgatni pedig azért kell mert ha kérdel és nem várod meg a választ akkor nem tod meg mi volt a problémája. Viccesen miért van két füled és egy szád? Azért van két füled, hogy kétszer annyit hallgas mitn amennyit beszlsz.
Válaszolj h egyetértessze?
Tisztelettel,
Takács Imre.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.