HTML

2009.01.03. 14:33 Norbo002

Tanulj meg kérdezni és hallgatni...

Tanulj meg kérdezni és hallgatni.

 

Ugyanis a vevő először egy nem valós kifogás fog eléd állítani ami mögött valójában egy valós kifogás van.  De ha rákérdel hogy mi a gondja pl azt mondja,hogy  túl drága akkor valójában megkérded ha olcsóbb lenne érdekelné-e? Erre ő azt mondja hát, de most nincs pénze. Ezt a problémát lehet kezelni. Pl: fizetési haladékot adsz vagy kásbbi időpontot beszélsz meg.

 

Továbbá hallgatni pedig azért kell mert ha kérdel és nem várod meg a választ akkor nem tod meg mi volt a problémája. Viccesen miért van két füled és egy szád? Azért van két füled, hogy kétszer annyit hallgas mitn amennyit beszlsz.

 

Válaszolj h egyetértessze?

 

Tisztelettel,

Takács Imre.

uzletkotoimarketing.blog.hu

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://uzletkotoimarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4855203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása