A kuponoknak az alkalmazása nagyon egyszerű dolog, de mégis nagyon hatásos.
Bármiről vagy bárkiről legyen szó a kuponok a legalkalmasabb arra, hogy lehetőséget adjanak a gyors ügyfélszerzésre.
A vevők az szeretik a legjobban, ha egy cég érezteti velük azt hogy különleges bánásmódban részesülnek. Erre tökéletes dolog a kupon hisz, ha egy ügyfelünknek küldünk egy kupont, hogy most -xy árengedményben részesül örülni fog neki. A kupon pedig egyértelműen azt sugalja a vevőnek, hogy ez nem mindenkinek jár!
Ha új vevőket akarunk toborozni a akuponokkal akkor csak egyszerüen minden vevőnknek adjunk egy kupont. Ez ott lesz nála mindig így mindig meglesz a lehetősége rá hogy azt valamikor beváltsa. Így nagy at esélye annak hogy még visszafog hozzánk térni vásárolni.
A másik nagyszerű kipon trükk, ha egy katalógusbva rakunk kuponokat. Így a vevő biztos, hogy nem csak egyszer végig lapozza és utánna elrakja szituáció fog előállni, hanem elfogja rakni hisz tudja hogy az a katalógus érték mivel benne vannak a kuponok melyek bármikor beválthatóak.
A hirdetéseinket is felturbózhatjuk kuponokkal. Például a szórlapjainkra is rakhatunk ajándék kuponokat így a szórólapot megkapó emberekből nagyobb az esély hogy vásároljanak tőlünk.
A kuponokon tüntessünk fel határidő, hogy az adott kupon emddig érvényes, ha nincs rajta dátum a vevő nem fogja komoylan venni. Ellenben ha szerepel rajta egy dátum még nagyobb az esély hogy befogja váltani mivel időhöz van kötve a kuponbeváltásának ideje.
Másik fontos dolog pedig még az, hogy a kuponok hasznosságát le is tudjuk mérni egyszerüen azzal, hogy hány kupont adtunk el.
Ennyit mára!
Üdvözlettel,
Takács Imre.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.